Ուսուցանող հայտորոշիչ թեստերը հասցեագրված են 4-րդ դասարանում դասավանդող ուսուցիչներին, աշակերտներին: Հայտորոշիչ թեստերի միջոցով ուսուցիչները հնարավորություն կունենան ժամանակին հայտորոշելու սովորողի կարիքները, վերհանելու նրա դժվարությունները, արձանագրելու հաջողությունները՝ հետագա աշխատանքներն ավելի ճիշտ ու արդյունավետ կազմակերպելու համար: Հայտորոշիչ թեստերի միջոցով կազմակերպված աշխատանքը ներառում է ուսուցիչ–աշակերտ և ուսուցիչ–ծնող մշտական փոխհամագործակցության տարրեր և հետադարձ կապով աշակերտին (ինչպես նաև նրա ծնողին) իր առաջադիմության ընթացքի մասին մշտական տեղեկատվություն է տրամադրում:
Հայտորոշիչ թեստերը կազմված են երեք մասից՝ աշակերտական տարբեր խմբերի կողմից գործածության նկատառումով: